MALEDIWY poradnik z podróży!

Opublikowano w: Czas wolny i hobby

Hejka! Wreszcie pisze posta na którego najbardziej czekałam! Przychodzę do Was relacją z podróży, a dokładniej MALEDIWY! Czyli moje największe spełnione marzenie podróżnicze! Jestem na maxa szczęśliwa, że podjęliśmy taką decyzje! Zdecydowanie to spełnienie moich marzeń które się dokonało! Dziś zapraszam Was na relacje, jednak nie będzie ona taka jak zawsze! Zawsze mogliście się spodziewać tutaj poradników,l i planu wycieczki, tym razem jednak będzie inaczej! MALEDIWY poradnik z podróży!

Z racji tego, że tydzień spędziliśmy na wyspie, bardziej opowiem Wam właśnie o niej! O jedzonku, naturze i zwierzętach. O klimacie i o tym jak wygląda pora deszczowa! Opowiem Wam jak trafiliśmy w to miejsce i czego się nie spodziewałam! Zostańcie do końca bo będzie warto! Widoki godne podziwu, miejsce bajeczne! Tak wiec zapraszam! MALEDIWY poradnik z podróży!

7 dni na Malediwach – hotel

Zacznijmy od tego, że wakacje rezerwowaliśmy z biura Itaka! Zawsze latamy z biura i na razie niech tak zostanie. W ciągu roku poziom naszego stresu jest tak wysoki, że chociaż wyjeżdżając na urlop chcemy mieć spokój i pustą głowę! Wybraliśmy hotel VILLA Nautica który cieszy się dużym zainteresowaniem! I tak też było, to jeden z lepszych hoteli na Malediwach! Pobytem, jak i obsługą jesteśmy zachwyceni!  Dawno nie byliśmy w takim czystym i zadbanym hotelu, na ten moment nie mogę znaleźć, ani jednego minusa! … albo dobra, znajdę jeden, ceny! Ceny w hotelu na wyspie to jakiś absurd! Naprawdę! Pierwszy raz wzięliśmy sobie All Inclusive Soft i turbo tego żałujemy i nie polecamy!

Każdy napój, woda, sok płatne i to nie małe pieniądze! Taka przyjemność w hotelu kosztuje nas od 5 dolarów wzwyż! Przygotujcie się też na ogromne ceny drinków, w granicach 20 dolarów za drinka! To ten minus o którym Wam wspominam! Na male jest na maxa drogo, porównując można ceny do cen w Norwegii. Dlatego też ostatni raz wybraliśmy All – Soft, nigdy więcej. Poza tym wszystko w hotelu na wysokim poziomie. Śniadania smaczne, lunch i kolacja również! Sprzątanie 2 razy dziennie No i ten widok! Prosto z pokoju wychodzicie na piękną plaże, żyć nie umierać! Kocham ten kraj i zostawiłam tam swoje serce.

Wyspa

Sama lokalizacja jest świetna! Na wyspę łodzią z lotniska w mamę dostaniecie się w 20 minut. Każdy zakątek wyspy skrywa inne widoki, inny kolor wody i inne zjawiska! Wyspa w każdym miejscu wygląda pięknie, a wieczoru na niej mogłabym spędzać każdego dnia! Każdy wieczór na plaży bardzo celebrowałem! To jedyne wakacje na których nie goniliśmy! Odpoczywaliśmy na maxa i cieszyliśmy się każdą chwilą!

PLAN DNIA NA MALE

Każdy nasz dzień wyglądał bardzo podobnie! Rozpoczynaliśmy od śniadania, następnie szliśmy sobie zwiedzić wyspę, robiąc przy tym również pamiątkowe kadry! Odpaliliśmy również drona i udało się nakręcić kilka filmów! Następnie kierowaliśmy się w stronę pokoju, aby moc iść się opalać! Ten urlop zdecydowanie postanowiłam poświecić na opalanie i nic nie robienie. Co roku zwiedzamy i co roku dzieje się dużo… ten rok to tylko odpoczynek. Jedynym naszym zmartwieniem na tych wakacjach było to, czy opalać się na lewym czy na prawym boku, oraz to czy czasem podczas opalania nie będą chodzić po nas raki! A jeśli mowa o rakach to, wielkimi krokami zbliżamy się do malediwskiej zwierzyny!

Wracając jeszcze do planu dnia, po popołudniowym opalaniu, kierowaliśmy się na lunch, a tuż po nim była chwila sjesty! Często spędzałam ten czas przerabiając zdjęcia, ale też często wchodziłam i poświęciłam czas na skrzynkę mailową. Na tych wakacjach robiłam co chciałam! Pracowałam dziennie, ale z umiarem czasowym, dzięki czemu wracam z pustą głową i z brakiem zaległości!

MALEDIWY poradnik z podróży!

Wracając jeszcze do naszego planu dnia, często pod wieczór Kamil chodzi sobie na mecz, a ja spędzałam ten czas ( już bez słońca) na pracy! Każdy z nas miał inną przyjemność w trakcie tego urlopu. MALEDIWY poradnik z podróży!

Malediwskie zwierzęta

Jeśli chodzi o zwierzęta … ! Tutaj rozpoczyna się historia! Nie tylko zobaczycie tutaj ogromne płaszczki, które pływają tuż przy brzegu, ale też rekiny, mnóstwo ryb, raki i kraby! Mnóstwo skorupiaków, papug, jaszczurek! To wyspa pięknych zwierząt! Jeśli chodzi o atrakcje z nimi związane, jeśli możliwość pływania z rekinami czy też inne podwodne atrakcje! My jednak jak już wspomniałam wcześniej w tym roku odpoczywaliśmy od wszystkiego i nurkowaliśmy sobie na własna rękę.

MALEDIWY poradnik z podróży!

Cały wypad określam na 6+! Jeśli potrzebujecie totalnego odcięcia, spokoju i chillu to zdecydowanie jest to miejsce! Ale naprawdę chillu! Nie zaznacie tutaj szaleństwa, tylko odpoczniecie od wszystkich zmartwień! Jestem przeszczęśliwa, że udało się spełnić te marzenie! To najpiękniejsze miejsce na ziemi!

Loty na Malediwy

Ogromnym minusem całych wakacji jest dostanie się do miejsca docelowego! Strasznie źle wspominam lot i całą podróż.

Jak to wyglądało?

Wodzisław – Warszawa 400 km – 4h

Warszawa – Dubaj – 6 h lotu

przesiadka w Dubaju 4h przerwy

Dubaj – Malediwy – 5 h

Malediwy lotnisko – Nasza wyspa 20 min Łodzią

Więc nie wiem czy z tego powodu, ale na razie dalekie wakacje sobie odpuszczamy. Strasznie mnie i Kamila męczą loty… świat jest piękny, ale faktycznie samolot i tak długa podróż są nie do zniesienia. Natomiast mam dla Was fajną wiadomość! Od końca października do grudnia 2023 będzie można polecieć na Malediwy z ITAKA lotem bezpośrednim (Dreamliner).

Podsumowując cały wypad, oczywiście zadawajcie pytania! Wszystko było na duży plus i były to wakacje marzeń! Jedynym minusem jest długa podróż i wysokie ceny na Malediwach! Reszta … jak z bajki!

MALEDIWY poradnik z podróży!

Więcej poradników pod kategorią Czas wolny i hobby na moim blogu!

Zapraszam Was do odwiedzenia mojego poradnika! Kochani jeśli szukacie zorganizowanych wakacji na Malediwach to z całego serca polecam Wam stronę ITAKI

• Martyna
    17 sierpnia 2023

Prawdziwa wymarzona podróż! Piękne zdjęcia. 😍

• Kasia

Ładne zdjecia. Malediwy są na mojej liście

• Sylwia
    19 sierpnia 2023

Cudowna relacja z Malediwów! Super, że spełniłaś swoje marzenie. 🙂

• Magdalena
    24 sierpnia 2023

Spełnienie marzeń podróżniczych to niesamowite uczucie. Wspaniałe wspomnienia. ❤️

• Olga
    28 sierpnia 2023

Pięknie tam, wymarzone miejsce na odpoczynek <3

• Aleksandra
    30 sierpnia 2023

Świetna relacja, uwielbiam czytać o podróżach szczególnie z takich wyjątkowych miejsc.

• Michał
    7 września 2023

Świetne miejsce, przepiękne zdjęcia. Na pewno warto polecieć na Malediwy.

• Adela
    9 września 2023

czuję że Malediwy będą też moim marzeniem

• Natala
    24 września 2023

Malediwy to prawdziwy raj na ziemi, a twoja relacja z podróży to prawdziwa inspiracja! Już wiem, dlaczego tyle osób marzy o odwiedzeniu tego miejsca.

• Klaudia
    25 października 2023

Przez jesienną szarówkę szukałam takiego contentu. Super zdjęcia!